Τοννοσαλάτα Νο 2

Συνταγή-φωτογραφίες: Μαρία

Μερικοί νομίζουν ότι η τοννοσαλάτα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει κάποια πολύ λιπαρή σως, όπως η μαγιονέζα. Αυτό δεν ισχύει… Μπορούμε να φτιαξουμε πολύ ωραίες τοννοσαλάτες μόνο με ελαιόλαδο και λεμόνι ή ξύδι και πολύ απλά και συνηθισμένα υλικά, όπως αυτή εδώ. Η συγκεκριμένη έχει περισσότερο στερεά και χορταστικά υλικά παρά σαλατικά, και με την υψηλή της περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί θαυμάσια ν’ αποτελέσει κυρίως γεύμα.

Υλικά (σε ποσότητα της επιλογής σας)

  • Μαυρομάτικα φασόλια, βρασμένα
  • Ρύζι βρασμένο (με αναποφλοίωτο είναι πιο νόστιμη)
  • Αγγούρι, καρότο και άνηθος, ψιλοκομμένα
  • Τόννος σε νερό
  • Ελαιόλαδο
  • Χυμός λεμονιού ή ξύδι
  • Αλάτι
  • Κάππαρη, ψιλοκομμένο κρεμμύδι (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί σε μεγάλο δοχείο.

Αφήστε να σταθεί λίγη ώρα στο ψυγείο πριν σερβίρετε.

Δείτε άλλη μια συνταγή για τοννοσαλάτα εδώ.

Advertisements
This entry was posted in ΑΛΜΥΡΑ, ΟΣΠΡΙΑ, ΣΑΛΑΤΕΣ, ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕΛΩΝ, ΥΓΙΕΙΝΑ, ΨΑΡΙΑ and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s