Χούμους

houmous

Εκτέλεση-Φωτογραφία: Μαρία

Συστατικά

  • 200 γρ. ρεβύθια βρασμένα (έχουμε κρατήσει και λίγο από το ζουμί) (δες και ρεβύθια σούπα)
  • 200 γρ. ταχίνι
  • αλάτι
  • 3 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
  • χυμός από 2 λεμόνια
  • πάπρικα και ελαιόλαδο για γαρνίρισμα

Οδηγίες

  1. Πολτοποιούμε τα βρασμένα ρεβύθια, προσθέτουμε το ταχίνι και το μισό λεμόνι, το αλάτι και το σκόρδο, μέχρι να είναι λεία.
  2. Προσθέτουμε λεμόνι και αλάτι μέχρι να μας αρέσει η γεύση.
  3. Αν είναι πηχτό, αραιώνουμε με το ζουμί από τα ρεβύθια.
  4. Γαρνίρουμε με ελαιόλαδο και πάπρικα

Το σχόλιο της διαιτολόγου

Για να απορροφηθεί καλύτερα το ασβέστιο και ο σίδηρος, συνοδεύστε με άφθονο λεμόνι ή λίγο χυμό πορτοκάλι που περιέχουν βιταμίνη C. τα ρεβύθια θεωρούνται λειτουργικό τρόφιμο γιατί ρυθμίζουν το σάκχαρο του αίματος και τη χοληστερόλη!
Διαβάστε περισότερο: Χούμους http://www.sintagespareas.gr/sintages/xoumous.html#ixzz15xO2nkkF

Πηγή: Χούμους http://www.sintagespareas.gr/sintages/xoumous.html#ixzz15xNGxTkq

Advertisements
This entry was posted in ΑΛΑΔΩΤΑ, ΑΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΑΛΜΥΡΑ, ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ, ΟΣΠΡΙΑ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Χούμους

  1. Παράθεμα: Ρεβυθόριζο αλάδωτο με ταχίνι | ΝΗΣΤΕΙΑ

  2. Παράθεμα: Πίτσα με χούμους και πιπεριές | ΝΗΣΤΕΙΑ

  3. Παράθεμα: Πίτσα με χούμους και πιπεριές - Οι πιο νόστιμες συνταγές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s